Klachtenafhandeling

Uiteraard zorgen we bij Carnavalsmedaille.nl ervoor dat u veilig en met plezier winkelt.
Wij doen er ook alles aan om u via onze website zo goed mogelijk te informeren over de artikelen.
sjerpen 6 daagse Ahoy rotterdam
metalen schalen 3 Nations Massenhoven
sjerpen RWB
 


Klachten afhandeling

Als er onverhoopt iets fout is gegaan (bijvoorbeeld bij de verzending) met uw bestelling of hebben wij een verkeerd artikel geleverd? Is er een fout gemaakt met uw afbeelding of tekst? Laat dit weten via onderstaand klachtenformulier. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Dan zullen wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor u te herstellen en/of op te lossen. Wij hanteren een reactie periode van maximaal 3 werkdagen, maar beoordelen uw klacht meteen op urgentie en zullen wij uw klacht binnen 4-6 uur behandelen. Mocht het meer tijd nodig hebben om uw klacht te behandelen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Komen we er toch niet samen uit en u wilt (een gedeelte van) de bestelling annuleren en/of retourneren, dan kunt u dit bij ons (binnen Nederland) geheel kosteloos! U kunt de artikelen gratis retourneren door middel van een retouretiket die wij u toezenden. Dit adresetiket plakt u op de doos met uw artikelen die u retour wilt sturen en biedt deze aan bij een DHL Parcelshop.

Bij een eventuele vooruitbetaling van uw (deel)bestelling, crediteren wij de waarde van de artikelen/bestelling binnen 14 dagen op uw rekening.
'Op maat' gemaakte artikelen zijn helaas uitgesloten van het retour-/herroepingsrecht. De volgende op maat gemaakt artikelen zijn uitgesloten van het retour-/herroepingsrecht: bedrukte sjerpen, vanen, erelinten en rozetten met eigen logo en/of tekst op lint.

Herroepingsrecht

Nadat u het bestelde product heeft ontvangen, heeft u de bevoegdheid om binnen 14 werkdagen na ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met Terra-Cotta Sportprijzencentrum te ontbinden. Hiervoor hoeft u geen reden op te geven. U kunt alleen van dit herroepingsrecht gebruik maken indien de producten compleet, onbeschadigd, ongebruikt zijn en, indien mogelijk in de originele product-verpakking worden geretourneerd. Als u de overeenkomst wenst te ontbinden, dient u dit via ons retourformulier aan te melden. U dient het product - na overleg met Terra-Cotta Sportprijzencentrum - te sturen naar een door ons vastgesteld retouradres. U ontvangt na overleg een retouretiket om uw bestelling te retourneren. Dit adresetiket plakt u op de doos met uw artikelen die wilt retourneren en biedt deze aan bij een DHL Parcelshop.

Bij een eventuele vooruitbetaling van uw (deel)bestelling, crediteren wij de waarde van de artikelen/bestelling binnen 7 dagen op uw rekening. Terra-Cotta Sportprijzencentrum behoudt zich het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of door schuld van de klant (anders dan die van Terra-Cotta Sportprijzencentrum of de leverancier van het product) is beschadigd.

Terra-Cotta Sportprijzencentrum vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Terra-Cotta Sportprijzencentrum aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Terra-Cotta Sportprijzencentrum gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Op maat gemaakte artikelen zijn uitgesloten van het retour-/herroepingsrecht. De volgende op maat gemaakt artikelen zijn uitgesloten van het retour-/herroepingsrecht: bedrukte sjerpen, vanen, erelinten en rozetten met eigen logo en/of tekst op lint.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht en/of is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan kan dit geschil, uiterlijk binnen na 3 maanden na ontstaan van het geschil, worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Welk artikel betreft uw klacht? (Hebt u nog een klacht over een andere artikel? Vul dan per artikel een klachtenformulier in).