Verzending van uw bestelling

Wij verpakken uw bestelling met de allergrootste zorg en bezorgen uw bestelling via DHL Parcel of PostNL Pakketdienst binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Tijdens het verpakken van uw bestelling gebruiken wij zoveel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen.
shipping
close up hands holding
close up smiley woman receiving pack
Carnavalsmedaille.nl
winkel waardering4.93 / 5
productwaardering4.96 / 5
125 beoordelingen

Niks geen robots bij het inpakken! Wij verpakken uw bestelling met zorg. 

Niets gaat automatisch tijdens het verpakken van uw bestelling! En dat houden we zo want we vinden het zeer belangrijk dat uw bestelling correct en netjes wordt verpakt met voldoende bescherming tegen breuk tijdens de reis naar uw voordeur. 

Wanneer wij uw bestelling verzenden, ontvangt u van ons een e-mailbericht met een track&trace nummer om uw pakket te kunnen volgen. In de meeste gevallen wordt uw pakket of envelop (naar een adres binnen Nederland) de volgende dag bij u aangeboden. Verzending binnen Europa duurt tussen de 1 en 4 dagen, afhankelijk van de bestemming.

Wij hanteren de volgende vaste verzendtarieven binnen Nederland en België:

Brievenbusdoosje: € 3,95
Pakketzending: € 5,95
Gratis verzending boven € 149,00

Voor de rest van Europa hebben we verschillende verzendkosten. Het mandje geeft aan welke verzendkosten per land nodig zijn voor de verzending van uw bestelling.

Zodra wij uw bestelling versturen is het in handen van de pakketdienst en hebben we helaas geen invloed op het traject dat uw pakket doormaakt. Natuurlijk gaat het in de meeste gevallen goed en wordt uw bestelling na 1 of 2 dagen bij u bezorgd. Helaas duurt het ook wel eens langer of - in het ergste geval - raakt het kwijt.
Wanneer uw pakket vertraging heeft en niet in beweging is bij een depot, dan kunt u met ons contact opnemen zodat wij een onderzoek kunnen starten. Met de track&trace methode kunnen we samen met de pakketdienst uw pakket proberen te traceren. Wij zullen er dan alles aan doen om uw bestelling alsnog bij u te bezorgen of indien nodig vervangen, zodat u niet met lege handen staat tijdens uw evenement.

Volg uw pakket op de voet.

Omdat wij vele pakketten per dag versturen kunnen wij niet alle zendingen persoonlijk volgen om te zien of alles goed gaat, maar wordt uw bestelling de volgende dag niet aangeboden, ga dan zelf op onderzoek uit (door het pakketnummer online te volgen) waar het pakket zich bevindt. Wanneer wij tijdig van u vernemen dat de zending vertraging oploopt of helemaal fout loopt, dan kunnen wij nog stappen ondernemen. Wanneer wij bijvoorbeeld pas op zaterdag van u vernemen dat een zending op woensdag al fout is gelopen, om welke reden dan ook, kunnen we helaas niets meer voor u oplossen. Het is dan inmiddels weekend en krijgen wij geen contact meer bij de pakketdiensten. De eerstvolgende mogelijkheid om contact met de vervoerder te krijgen is dan maandag (wat wellicht voor u te laat is).

Wij zullen er alles aan doen om uw bestelling op de juiste tijd en datum bij één van onze Pakketdiensten aan te bieden en op het juiste adres te laten bezorgen. Wij zijn echter na verzending van uw pakket niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor het afleveren van de bestelling op een onjuiste datum of onjuist adres (indien u dit zelf hebt opgegeven).
Wij hebben een gemiddelde levertijd van 2-8 werkdagen maar wij houden altijd uw opgegeven leverdatum aan die u bij uw artikel(en) meegeeft. Eventueel kunt u nog in het opmerkingen vakje (bij het invullen van uw adresgegevens) aangeven wanneer u het uiterlijk nodig heeft of welke aanvullende wensen u hebt (bijvoorbeeld bij vakantie). Dan houden wij daar (zover mogelijk) graag rekening mee.

Bestelling afhalen in Raamsdonksveer?

Let op! U kunt bij ons alleen uw bestelling afhalen als u de producten/artikelen via onze webshop hebt bestelt en vooraf een afhaaldatum hebt aangegeven. Bestellen kan echt alleen via onze webshop! Wij hebben GEEN SHOWROOM!

Geef aan het eind van het bestelproces bij de afleveropties mee dat u het wenst af te halen. Wij nemen uw bestelling in behandeling en zodra deze klaarstaat ontvangt u een afhaalbevestiging. Hebt u deze afhaalbevestiging nog niet ontvangen? Dan is uw bestelling nog niet klaar! Wilt u weten of uw bestelling misschien eerder klaarstaat omdat u bijvoorbeeld in de buurt bent? Mail, bel of What'sApp ons dan! Dan kunnen we kijken of er een mogelijkheid is om het af te halen.